reklama

Washington D.C.

Po piatich kriticko-spoločenských článkoch venovaných spoločenským problémom západnej civilizácie, kde som načrtol prebiehajúcu kultúrnu vojnu mi dovolte na chvíľu zakopať vojnou sekeru a trosku odľahčiť tému. V USA žijem už skoro rok a musím konštatovať, že Slovensko je krajšie. No aj napriek tomu sa tu nachádza mnoho nádherných miest a dnes by som sa chcel venovať Washingtonu D.C., kde som bol na týždňovom školení organizovaným na Univerzite v Georgetowne a samozrejme že sa mi zopárkrát podarilo uniknúť niektorým nie-najzaujímavejším prednáškam a ísť sa trochu pokochať históriou. Tak sa mi tu o tento zážitok dovolte tu podeliť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Pohľad na capitol tejto metropoly. Sidlo kongresu a zároveň najvyšia budova v meste. Žiadna budova nesmie byť vyšia sko capitol, čo je dôvodom prečo v tomto meste nie sú žiadne mrakodrapy.

Pamätník ku druhej svetovej vojne, venovaný všetkym štátom USA.,

Pomník venovaný prvemu prezidentovi - Goergovi Washingtonovi

Budova najvyšieho súdu USA

Memoriál vojakom padlým vo vojve vo Vietname.

Pamätník venovany prezidentovi Abrahamovi Lincolnovi.

Arlingtonsky cintorin, sú tu pochovaný vojaci ktorí padli v Amerických vojnách + je tu hrob prezidenta Kennedyho

Tomáš Šikorský

Tomáš Šikorský

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Študent 8-ročného gymnázia(momentálne za veľkou mlákou), aktívne sa venujúci pitiu piva a teoretickej fyzike, milovníkrockovej hudby, dobrých kníh, Kubrickových filmov, takzvaný "rejpal" do všetkého Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNázory a komentáreŽivot v USA

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu